Hodnotenie obchodu
Ponúka kvalitného značkového tovaru. Rýchle dodanie objednaného tovaru. Dostatok tovaru skladom. Dobrá komunikácia so zákazníkom.
(Administrátor)
Veľmi si vašej spokojnosti vážime a ďakujeme za vaše hodnotenie aj návrh na zlepšenie.
Pri výrobku: sušič topánok BEHA, sme už výrobca z Nórska uviedli. Jakub Křeček, EKOTERM
Odporucam.
(Administrátor)
Naším cieľom je nastaviť čo najlepšie komunikáciu so zákazníkom a informovať aktuálne o stave objednávky a zásielky.
Parada...
(Administrátor)
Ďakujeme. Ďakujeme. Ďakujeme. :-)
S nákupom v tomto obchode som veľmi spokojný, a obchod doporučujem iným zákazníkom.
(Administrátor)
Dobrý deň, ďakujem za vaše odporúčania ostatným zákazníkom. Verím, že aj oni budú 100% spokojní.
spokojnost nado vsetko...
(Administrátor)
Ďakujeme za vaše vysoké hodnotenie. Teší nás Vaša spokojnosť a aj nabudúce urobíme všetko pre príjemný nákup.
Odporúčam, dobrá cena
(Administrátor)
Ďakujeme za vaše hodnotenie. Tešíme sa na ďalší kontakt s Vami. Jakub Křeček, EKOTERM
som spokojny
(Administrátor)
Dobrý deň, ďakujeme za vysoké ohodnotenie - je pre nás dobrou motiváciou do nového roka. Prajeme Vám i Vašim blízkym pevné zdravie a všetko najlepšie do roku 2016.
Odporúčam, lebo je tam celkom slušný výber sortimentu.
(Administrátor)
Ďakujeme za vaše hodnotenie. Stále pracujeme na zlepšovaní našich služieb a komunikácie so zákazníkmi. V pokynoch pre vykonanie platby je všetko potrebné na vykonanie platby. Tešíme sa na nabudúce.
Som zo Slovenska a pri kúpe tovaru došlo asi k 10 Eurovému rozdielu pri prepočte Kč na Eur, ktorý vykonala Slovenská pošta. Veľmi si vážim seriózne jednanie Ekotermu, ktorý mi kurzový rozdiel aj s ospravedlnením vrátil na môj účet. Obchod teda určite odporúčam.
(Administrátor)
Veľmi ďakujeme za Vaše hodnotenie. Aj nabudúce určite urobíme všetko pre Vašu spokojnosť.
bol podla mojich predstav internetoveho obchodu
(Administrátor)
Ďakujeme za Vaše hodnotenie. Priebežne navyšujeme skladové zásoby.
Doporučuji
(Administrátor)
Ďakujeme za vaše hodnotenie. Budeme radi, ak Vám i nabudúce budeme môcť vyhovieť.
(Administrátor)
Veľmi ma mrzí Vaša skúsenosť. Jedná sa o chybu, ktorú riešime spoločne s českou a slovenskou poštou. Rozdiel medzi fakturovanou cenou, a cenou po prepočte kurzu, požadovanú poštou, sme pripravení Vám nahradiť. Dnes Vám bol zaslaný e-mail so žiadosťou o doplnenie čísla účtu pre prevod rozdielu sumy. Ešte raz sa ospravedlňujeme a tešíme sa na ďalší kontakt s Vami.
dodanie tovaru podľa dohody
(Administrátor)
Veľmi si Vážime vášho hodnotenia. Moc ďakujeme.